Luna Flooring's reply to:

Dear customer, we take your concerns seriously and would like to know more. Please contact us at care@luna.com for further assistance.
View full review
View full review
ID
#2132447 Review #2132447 is a subjective opinion of poster.
Location
Chelmsford, Massachusetts
Luna Flooring's reply to:

Dear customer, we take your concerns very seriously and sincerely apologize for the inconvenience. We'd like to further assist you, but are unable to locate your account. Please email your contact information to care@luna.com. Be sure to mention PC in the subject...
View full review
View full review
ID
#2111312 Review #2111312 is a subjective opinion of poster.
Location
Arlington, Virginia
Luna Flooring's reply to:

Incomplete Job

Linda, we’re disappointed to hear that you’re going through this, and would like to further assist you. Please email your information to care@luna.com. Be sure to mention PC in the subject line so we can look into this right away. Thank you, -Luna Customer Care
ID
#2105935 Review #2105935 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Deliver product or service ordered

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Our living room floor was started Tuesday and it is now Saturday. I am still waiting for a call back to have the job completed.

They told me it would be completed in a day or two.

I called LUNA Thursday and Friday and was told they would have an answer in 24 hours only to receive no call. Very unsatisfied customer.

User's recommendation: Find someone else.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
Luna Flooring's reply to:

Luna Flooring - Horrible service- do not use
Luna Flooring - Horrible service- do not use
Patricia, we thank you for bringing your concerns to our attention, and regret to hear that your carpet is not meeting your expectations. Customer service is our number one priority. We'll be in touch with you shortly to start working on a resolution. Thank you,...
View full review
View full review
ID
#2085236 Review #2085236 is a subjective opinion of poster.
Product
Luna Flooring Carpet
Luna Flooring's reply to:

Luna Flooring - Laminate/Carpeting Joke
Dear customer, this is not the experience that we wish for our customers. We apologize, and would like to follow up with you. Please email your account and contact information to care@luna.com, so we may provide further assistance. We look forward to hearing from you....
View full review
View full review
ID
#2064578 Review #2064578 is a subjective opinion of poster.
Location
North Oxford, Massachusetts

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
Luna Flooring's reply to:

Dear customer, we’d like to assist further, but we can't locate your account. Please send an email to care@luna.com with your contact information, and we'll get in touch with you ASAP. Thank you, -Luna Customer Care
View full review
View full review
ID
#2059806 Review #2059806 is a subjective opinion of poster.
Location
Naperville, Illinois

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer
Good Afternoon, I am writing this email in regards to two different HORRIBLE sales people. The first sales person in Darrell Mullins and the second sales person in Greg Taylor. The first sales person Darrell Mullins sold me luxury vinyl plank flooring on 4/20/20 and I...
View full review
View full review
ID
#1963355 Review #1963355 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Apology
New Reviewer
Luna Flooring's reply to:

Dear Judy, we take your concerns seriously and would like to further assist you. Please email your phone number and account information to care@luna.com. Thank you, -Luna Customer Care
View full review
View full review
ID
#1961001 Review #1961001 is a subjective opinion of poster.
Product
Luna Flooring Flooring
Luna Flooring's reply to:

Phony people

Dear customer, we've read your review and regret to hear that your experience was not what you expected. We want to be able to address your concerns as quickly as possible but we cannot locate your account. Please send your contact information to care@luna.com so that we can further assist you. Thank you, -Luna Customer Support
ID
#1935900 Review #1935900 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
No, just wanted to state my beef about promises not kept.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Was told they'd beat or match any other offer I'd get. So someone offered me a lower offer.

Decided to go that way.

Then Sales lady called and left voice mail to ask about her offer.

Sent text to sales lady and asked if they'd give guaranteed offer to go under or match my lowest.

Never got response.

Called lady but she was on another line. They said she'd call me back in a few minutes.

Never got call.

Checked reviews and they were bad.

User's recommendation: Go elsewhere!

Luna Flooring's reply to:

Status quo

Dear Giacomo, we regret to hear that you're unsatisfied, and understand that we've spoken to you in regards to the listed concerns. We'll continue to follow up until your concerns have been addressed. Thank you, -Luna Customer Care
ID
#1915255 Review #1915255 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Drop the ball on installation issues
Loss
$639
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

As of this moment Luna has not contacted me the BBB has closed the case because we couldn't come to an agreement and I'm still waiting for the Attorney General office to respond. When they advertise on Facebook I write a bad comment.

User's recommendation: Don't do business with luna.

Luna Flooring's reply to:

Lack of refund

Cheryl, we take your concerns seriously and would like to further assist you. Please email your phone number and account information to care@luna.com. We look forward to hearing from you.
ID
#1867132 Review #1867132 is a subjective opinion of poster.
Product
Luna Flooring Flooring
Cons
  • No response
  • Cancellation service
  • No reponse to inquiry
Loss
$4100
Preferred solution
Full refund

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Luna currently owes me a 4,100 refund that I have been pursuing and promised since the beginning of March. They sold me a floor then the installers came and refused to install it.

They agreed to refund. No money and no return calls or emails for the last 3 weeks. Unfortunately that was the money I had counted on to weather the covid storm. Because of course I lost my job.

Dont waste your time dealing with these ppl they have no ethics at all. OnD

User's recommendation: Dont waste your time.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Bad experience

I had a salesman come to my home for an estimate on vinyl flooring for my basement.I take him down to the basement where I told and showed him that the floor was not level and he told me it was not a problem putting the new floor over the old one.On the day of installation the installer tells me that the floor would have to leveled before installing the new floor and luna tells me it would cost $800 more.I told luna no way because this issue was known to the salesman and should have been in the estimate.Because of this issue I cancelled the installation and luna refuses to give me back my deposit and I was called shady by one of their employees.Very bad customer service

User's recommendation: Don't do business with luna they estimate low then hit you with things that cost you more.

View full review
1 comment
#1865368

Did you get your refund back? they have no right to keep it!

ID
#1861988 Review #1861988 is a subjective opinion of poster.
Service
Luna Flooring Installation
Pros
  • Low price
Cons
  • Beware of the low price
Loss
$639
Preferred solution
return my deposit

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

DO NOT PURCHASE ANY PRODUCT FROM LUNA, SCAMMER

Luna sale people recommended me the luxury vinyl floor planks. I decided to purchase the product for my entire living room area, my sons room and kitchen area last year 2019. This luxury vinyl floor plank product is a SCAM. The contractor from Luna did a horrible job the whole entire areas. I am so ANGRY, UPSET with this company. I had this product installed last year was back in July and my floor pop open, the entire living room area, my sons room and kitchen area are wobbling when walking on the floor. So, I called Luna and someone from this company came and told my husband that this how luxury vinyl floor planks. They tend to wobble and THERE IS NOTHING WE CAN DO. So, if this is a case why doesn't sale people told me since first time, we purchased it. Why they scammed us almost $7,000 of product price and my floor and service were terrible. I am disappointed and this company is reported to the Bureau of Consumer Complaint, and I am filling a consumer complaint for the product that they scammed me. Luna will be hearing from me good one. I promised. DO NOT PURCHASE ANY PRODUCT FROM LUNA FLOORING COMPANY, SCAMMER !
View full review
ID
#1770030 Review #1770030 is a subjective opinion of poster.
Location
Wheaton, Illinois
Luna Flooring's reply to:

Not recommended

Davetta, this is not the experience that we wish for our customers and we sincerely apologize for your experience. We'd like to know more, but are unable to locate your account with the information provided. Please email us at care@luna.com with both your account and contact information. Thank you, -Luna Customer Care
ID
#1746662 Review #1746662 is a subjective opinion of poster.
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Reason of review
Poor customer service
Loss
$600
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

we agreed to change the entire apartment carpeting to wood flooring, installation crew came in and they said they couldn't remove the entrance tile and replace it to woods therefore we agreed on doing only the living room since they were there, did the job in one day, after a month the flooring looked uneven called luna and they sent an inspector two months later nothing happened I called again they sent another inspector and till now have not heard a word it is getting closer to being a year and nothing has been done poor customer service as well as poor quality material

Luna Flooring's reply to:

Never

Dear customer, we sincerely apologize for the lack of communication that you've received and would like to further assist you. Please email your concerns and contact information to care@luna.com Thank you, -Luna Customer Care
ID
#1720891 Review #1720891 is a subjective opinion of poster.
Service
Luna Flooring Flooring Installation
Pros
  • Installers worked quickly and cleanly
Cons
  • Customer service
  • Incompetent
Reason of review
Not as described/ advertised
Preferred solution
Let the company propose a solution

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website.

Verified Reviewer
New Reviewer

Luna sales rep. came to my house we want to install floor and remove the carpet, of course when they are selling they offer you the world, well I been trying to get service for the last 3 months, the floor is loose, and I'm afraid is going to fall apart, to much for professional service, or we should call it POOR SERVICE, so please do your self a favor, never hire this company,